Thursday, January 29, 2009

Vacation a.k.a Reunion

7th n 8th Feb ni GK58 plan nk go on a vacation a.k.a reunion sambil2 melaqha dengan Azedi seblom dia terbang menuju bintang...

Conference dah banyak kali buat tapi suara blom jugak bulat. So skrg ni aku dalam kesamaran waktu. Sebnanye kite ni kompem nk ke mane? Kompem kan bebetol wei, aku takut kang korang terbang tinggi di awan bersama bintang aku terbang bersama kucing plak..

Walaubagai mana pun, aku tau kite akan ke Pilah mau pun P.D (tolong update aku kalau aku x update dengan korang lg pasal date kite) . Maka dengan itu, aku, Yana mahu pun Nein telah pun mengadakan sebuah mini conference dan berjaya mencapai kata berpakat, kitorg plan nk gerak sama dari Melaka. Itu pun kalau blom ade arkitek yg buat plan utk berlaqha kat KL dlu seblom masing2 amik posisi utk mentolak kete ke tempat yg d tuju.

Arikian, GK58 sila lah bersila d hadapan komputer masing2 sambil kome mengomen plan aku, Yana mahupun Nein utk gerak dari Melaka seperti yang ditulis d atas.

Sekian, terima kasih.

Ikhas
Model Stoking Gile Kentang
.
.

1 comment:

  1. tarikh betul dah..kite lepak PD then ahad gerak p umah azedi..so kami org2 kl dan perak sememnagnya cuti hari isnin..kome la yg kat melaka xcuti..huhuhu..so aktiviti seterusnya tue xdpt lg nak in4m..hahhaa

    ReplyDelete