Tuesday, May 17, 2011

11.23 pm saya nk tido tapi saya x bleh tido. so cane?? this few weeks rasa sangat x best sebab dah xde geng kat Alor Gajah. Geng saya pegi mana??? Geng bas skolah dah balik kg... :( Setiap hari pegi keje, balik keje n bertapa dalam umah diam2 kecuali kalau ade sapa2 tetiba ajak kuar. Bosannye hidup camni. Tapi sebenarnye tak la bosan sangat sbb kene g class Masters tapi lack of entertainment dalam life.

Sem depan rasa macam nak carik housemate tapi susah jugak nk carik housemate yang ngam. Mesti la susah sebab tak kenal lagi. Tapi dewa slalu cakap life is a gamble, so kalau betol nak carik housemate, i have to gamble on this la jawabnye. Takpe akan di pikirkan semula.

Time2 sunyi macam ni slalu terasa macam nak kawen. Haha...Tapi pernah terbaca kat Tweeter, dont fall in love because of lonely but let u heart for the love. So because of that sentence, aku terpikir, betol ke aku nak kawen sebab i can't live without him because i need him, or just because i feel lonely(kadang2 la). Emm...biar masa yang tentukan je la ek??.. Bende takleh wat main ni. Bahaya. Ape yang penting skrg ni nak habis kan Masters dlu pastu nak try carik rezeki yang sedap sket. Insyaallah kalau ade jodoh, jalan tu sangat mudah. Amin

No comments:

Post a Comment