Thursday, September 17, 2009

Meroyan Di Pagi 17 Ramadhan

Memandangkan aku x leh sambung tido lepas sahur tadi maka dengan itu otak ni bukan main galak lagi bekerja, langsung aku teringat answer scheme dari UiTM yang x sampai2 lg ni. Test dah lebih 3 minggu answer scheme x sampai2 lg.. formula ape dia pakai pun aku x tau. ni le yg aku malas nk mengajar subjek UiTM nih..kata Kolej Bersekutu, kalau bersekutu tu biar la bertambah mutu. Kalau camni la gayenye, mutu pun nak conver Islam jadi Ismail. Nasib baik lah aku pakai formula yang aku wat sendri, dah siap dah pun tanda paper bebudak nih hasil jawapan aku wat sendri. Tapi kalau boleh nk la jugak tengok scheme depa tu, senang nk tunjuk kat bebudak ni teknik pemarkahan final nanti. Emmm harammm

Cik Fiela, jika sekiranya kamu terbaca royanan aku ni, tolong lah beri penjelasan..

No comments:

Post a Comment